2020.03.16
Az intézkedések között szerepel, hogy megszűnik a személyes ügyintézés, a fizikai dolgozók számára 12 órás munkarendet vezetnek be, illetve extra fertőtlenítéseket is végeznek a pihenőhelyeken.
2019.09.25
A 21-es főút munkálatainak utolsó két szakasza a HE-DO Kft., a KM Építő Kft. és a Swietelsky Magyarország Kft. kivitelezésében valósult meg.
2019.07.25
Az összesen 12,5 milliárd forintos fejlesztéssorozatban összesen hét mélyépítő vállalat vesz részt: az EuroAszfalt, a HE-DO, a Ke-Víz, a KM Építő, a Strabag, a Swietelsky Magyarország, valamint a Zemplénkő.
2019.05.28
A Nógrád megyei Drégelypalánk és a szlovákiai Ipolyhídvéget összekötő átkelőhöz csatlakozva több mint 1 kilométernyi új utat is építenek.
2019.05.16
A magyar útépítő cég az abasári és a salgótarjáni telephelyét is fejlesztette, többek közt az újrahasznosításban is nagyot lépett előre.
2019.03.04
A Nógrád megyei átkelőhöz csatlakozva 700 méternyi új 2x1 sávos új utat is építenek a magyarországi oldalon.
2018.03.31
A HE-DO és a Swietelsky kivitelezésében kialakított 6,55 kilométeres útvonal az M3-as és Salgótarján közötti gyorsabb kapcsolatot lehetővé tevő projekt fontos része.
2016.10.05
A Közgép és az Itinera árajánlatáról szóló cikkünket továbbgondolva szétnéztünk a keleti szomszéd útjain. Ezeket találtuk: félkész autópályán, félkész híd alatt robogó lovaskocsi, 29 éven át épülő autópálya, tíz hónappal az átadás után életveszély miatt újra lezárt autópályaszakasz, a hírekben naponta visszaköszönő hiányos kivitelezés. Hogyan lehetséges ez? Egy olyan zavaros közeg által, amiben halászva még a büntetéseket, perköltségeket és alacsony árakat bevállalva is nyereséges lehet egy-egy projekt.
2016.08.10
A 21. sz. főút mindhárom szakaszán, közel 15 km hosszan Heves és Nógrád megyében gőzerővel folyik a munkavégzés. A korszerűsítés célja, hogy az új, 2x2 sávos úttal bekössék Salgótarjánt és Nógrád megyét az országos gyorsforgalmi úthálózatba.
2017.06.22
Elkezdte a munkákat a Salgótarján gyorsforgalmi kapcsolatát megteremtő beruházás utolsó szakaszain a He-Do, a Swietelsky és a KM.
2016.02.23
A technológia évek óta adott hozzá, a Duna Aszfalt már 2009-ben behozta az országba a LEA (Low Energy Asphalt) licencét, és két keverőtelepén is képes az előállítására. Tavalyelőtt a megfelelő jogi háttér is megszületett az energiafelhasználást és a széndioxid kibocsájtást is felére csökkentő, jobban szállítható és az egészséget is kímélő aszfalthoz. Hogy miért nem épülnek ilyen magyar utak, arról Lehel Zoltánnal, a Duna Aszfalt innovációs főmérnökével beszélgettünk.
2019.12.18
2016 és 2024 között összesen mintegy 5 ezer milliárd forint épül be a magyar közúti és vasúti fejlesztésekbe – hangzott el a NIF és az ITM közös évértékelőjén.
2019.07.31
Kiderült, kik tervezik meg a közel 43 méter hosszú átkelőt.
2019.06.04
A kivitelezés a Colas Út Zrt. és a HE-DO Kft. közös munkájával valósul meg.
2019.05.27
A Salgótarján és Hatvan közötti 50 kilométer négysávúsítását hamarosan befejezik.
2019.05.03
Az M3-as és Salgótarján között egy 19 éve elindult beruházás válik teljessé a HE-DO, a KM, és a Swietelsky által.
2018.12.06
A HE-DO és KM Építő kivitelezésében Nógrád megyében egy újabb összekötőutat újítottak fel.
2017.07.22
A Balassagyarmat-Kóvár összeköttetés megnöveli a nógrádi város vonzáskörzetét, számos felvidéki falvat közelebb hozva.
2016.08.31
Jelenleg 15 kilométeren zajlik a munkavégzés az út bal pályáján, a téli hónapokban ezt már használhatják az autósok, ekkor kezdődik majd a jobb pálya bontása és újjáépítése.
2019.07.21
A főút négysávosítása a Swietelsky Magyarország Kft., a HE-DO Kft. és a KM Építő Kft. kiviteelzésében valósul meg.
2016.06.08
Letették a 21-es út négysávosodó szakaszainak alapkövét, idén öt részre osztva 26,1 kilométeren folytatódik a fejlesztés.