Letették a 21-es út négysávosodó szakaszainak alapkövét, idén öt részre osztva 26,1 kilométeren folytatódik a fejlesztés.
Letették a 21-es út négysávosodó szakaszainak alapkövét, idén öt részre osztva 26,1 kilométeren folytatódik a fejlesztés.
Szerdán Mátraszőlős és Tar között elhelyezték a 21-es főút kétszer két sávosra bővülő Nógrád és Heves megyei szakaszainak alapkövét. A beruházás Salgótarján és Nógrád megye bekötését célozza az országos gyorsforgalmi úthálózatba.
A négysávosítás tavaly tíz kilométeren készült el a Hatvant Salgótarjánnal összekötő 21-esen, a fejlesztés idén öt részre osztva 26,1 kilométeren folytatódik:
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő nemrég a Nógrád II. szakaszra kiírt közbeszerzési pályázat eredményét hirdette ki, eszerint a Colas Út, a Colas Hungária és az EuroAszfalt építi a 4,5 km-es utat mintegy 8 milliárd forintból.
A 21-es fejlesztése során különszintű csomópontokat, turbó-körforgalmakat, új gyalogos aluljárókat, vadátjárót létesítenek. A párhuzamos utakat felújítják, az érintett útkereszteződéseket átépítik, növelve a biztonságos közlekedés feltételeit, csökkentve a balesetek számát. A kivitelezés 85% uniós és 15% hazai forrás felhasználásával valósul meg.
forrás: magyarepitok.hu
Példaértékű ötéves pályára tekinthet vissza a PREbeton Zrt., amely pár fős cégként indulva mára havi 5000 köbméteres gyártással büszkélkedhet. A vállalat alapvetően a Market Csoport igényeinek kiszolgálására jött létre, ugyanakkor a folyamatos fejlődésnek köszönhetően itt az ideje, hogy a piac szélesebb körben is megismerje a termékeiben és a technológiájában rejlő lehetőségeket.