Az elektronikus ügyintézésre kötelezett szervek 2018. január 01. napjától kötelesek az ügyek elektronikus intézését az e-ügyintézési törvényben meghatározottak szerint biztosítani.
Az e-ügyintézésre kötelezett szervnek biztosítania kell az ügyfelekkel folytatott, hiteles azonosításon alapuló, és a kézbesítés időpontját is hitelesen visszakereshető módon megvalósító elektronikus kommunikációt, az így beérkezett dokumentumok hitelességének ellenőrzését és a törvényben meghatározott követelményeknek megfelelő hitelesítését, az elektronikus fizetést, és az elektronikus űrlapok kezelését.
A Nógrád Megyei Kormányhivatal megkezdte a szükséges intézkedések megtételét az elektronikus ügyintézés 2018. január 1-jei bevezetésének érdekében.
A különleges acélszerkezet hajszálpontos kivitelezést követelt meg a szakemberektől a jelentős új terekkel bővülő fővárosi gimnáziumban, amelynek új aulájában egy kápolnát is kialakítanak.