A közösségi közlekedést népszerűsíti a MÁV-Volán csoport márciusi, Közösségi közlekedés a zöld jövőért című kampánya - közölte a vasúttársaság kedden.
Legfontosabb célcsoportjuknak az autózókat tekintik, a közlemény szerint őket szeretnék meggyőzni a közösségi közlekedés előnyeiről.
A kampány megszervezését fenntarthatósági szempontokkal indokolták. Az uniós klímacélok csak akkor teljesülhetnek, ha nő a közösségi közlekedés részaránya a személyszállításban, ebben pedig - mint írták - fontos szerepe van az egyéni döntéseknek. Három autóbusz, egy emeletes motorvonat, egy nagyobb HÉV-szerelvény legalább annyi utast vihet, mint több száz autó - tették hozzá.
A MÁV-Volán csoport azért dolgozik, hogy az ország vasúti és közúti hálózatán modern, összehangolt, kiszámítható és jó minőségű szolgáltatást kínálhasson.
A társaság ezzel azt szeretné elérni, hogy egyre többen válasszák a közösségi közlekedést az egyéni utazás helyett - olvasható a közleményben.
Bár harminchárom évet töltött el egy munkahelyen és nem gondolkodott a váltáson, a Paks II. projekt mégis elcsábította Bohus Róbertet, aki úgy gondolja: ennek a beruházásnak olyan nívója, hírneve van, amiért érdemes volt ezt a lépést megtenni. A cég programelem-felelőse tapasztalt projektmenedzserként került márciusban a két új blokk létesítését koordináló társasághoz.