A Telenor Magyarország Zrt 2022. március 1-től Yettel Magyarország Zrt., röviden Yettel néven folytatja működését. A névváltás egy széleskörű folyamat része, amely a PPF Telecom Csoport három Telenor néven működő telekommunikációs vállalatát érinti, Magyarországon, Szerbiában és Bulgáriában.
„Üzleti stratégiánk három fő célkitűzésre összpontosít. Először is szeretnénk ügyfeleinknek a legjobb szolgáltatási élményt nyújtani. Célunk továbbá a legkorszerűbb távközlési hálózatok üzemeltetése, valamint a legmagasabb szintű vállalati hatékonyság és eredményesség elérése. Az erős márka kulcsfontosságú az elképzeléseink megvalósításához” – mondta Marek Slacik, a TMT CEE, PPF Telecom Group ügyvezető igazgatója. „Ma új fejezetet kezdünk a PPF Telecom Csoport portfóliójának három piacán, építve a nagyon sikeres Telenor márka alatt kialakított szilárd piaci pozícióra. További törekvésünk, hogy még nagyobb összhangot teremtsünk ügyfeleinkkel, további hozzáadott értéket nyújtva az új Yettel márkán keresztül.”
A Yettel egy modern márka, amely átfogja a legújabb trendeket és megérti a technológia egyre növekvő szerepét az emberek életében. Az új márkát számos piackutatásra és ügyfél-visszajelzésre alapozva úgy tervezték, hogy innovatív termékekkel és szolgáltatásokkal járuljon hozzá az emberek életminőségének növekedéséhez.
„A PPF Csoport régiónk hosszú távú befektetője. A saját, Yettel márka bevezetése is erre bizonyíték, miközben a helyi vállalatok stratégiai fókusza változatlan marad: a helyi piacok növekedése és fejlesztése, hozzájárulás a helyi társadalom és gazdaság fejlődéséhez azáltal, hogy magas színvonalú szolgáltatásokat nyújtunk folyamatosan fejlődő, világszínvonalú hálózatunkon.” – mondta Peter Gazik, a Telenor Magyarország vezérigazgatója.
A Yettel márka bevezetése a mai nappal, 2022. január 27-én kezdődik. A Telenor Magyarország Zrt. neve hivatalosan március 1-gyel változik Yettel Magyarország Zrt.-re, így a Yettel márka hivatalos és teljes bemutatkozására is március 1-jén kerül sor. A cég ügyfeleinek a márkaváltással kapcsolatban nincsen teendőjük, az ügyfélszerződéseket és a szolgáltatások elérhetőségét a névváltás semmilyen módon nem érinti. Az új márkáról és a márkaváltás hátteréről további részletek a http://telenor.hu/yettel címen érhetőek el.
A PPF Telecom Group vezető távközlési szolgáltatóként öt közép- és délkelet-európai piacon (Bulgária, Csehország, Magyarország, Szerbia és Szlovákia) tevékenykedik, ahol mobil, vezetékes, adatátviteli és internetes televíziós szolgáltatásokat nyújt. 18,3 millió ügyfelet szolgál ki mobilszolgáltatással, a régióban 12 000 alkalmazottat foglalkoztat és 2020-ban 1,4 milliárd eurós EBITDA-t realizált. A PPF Csoport 2018-ban vásárolta meg a norvég Telenor Csoport közép-kelet-európai mobilszolgáltatást nyújtó leányvállalatait. www.ppftelecom.eu
Bár harminchárom évet töltött el egy munkahelyen és nem gondolkodott a váltáson, a Paks II. projekt mégis elcsábította Bohus Róbertet, aki úgy gondolja: ennek a beruházásnak olyan nívója, hírneve van, amiért érdemes volt ezt a lépést megtenni. A cég programelem-felelőse tapasztalt projektmenedzserként került márciusban a két új blokk létesítését koordináló társasághoz.