Az Iránytű 2016 idegenforgalmi kommunikációs verseny díjazottjai között az „Integrált kampányok” kategóriában első helyezést ért el Hollókő.
Az Iránytű 2016 idegenforgalmi kommunikációs verseny díjazottjai között az „Integrált kampányok” kategóriában első helyezést ért el Hollókő, az élő falu – a Hollókői Világörökség-kezelő Nonprofit Kft, de az év turisztikai kommunikációs kampánya fődíját is büszkén tudhatja magáénak a nógrádi világörökségi település.
A Turizmus Trend/Vendég&Hotel idén 11. alkalommal meghirdetett versenyének célja, hogy elismerje a legjobb turisztikai kommunikációs megoldásokat az elmúlt egy évből.
Idén is több újítás volt a verseny lebonyolításában. Idén is 7 kategóriában várták a nevezéseket, azonban a web és mobil pályázatokat idén összevontan, digitális megoldások kategóriába várták. A másik újítás idén, hogy keresték a legjobb pr megoldásokat a turisztikai szektorból. A print kiadványokat, a tavaly életre hívott három alkategóriába, utazási irodai katalógusok, szállodai kiadványok és településmarketing szerinti bontásban keresték. Ezen kívül eseménymarketing, kommunikáció az eladáshelyén, hirdetések és integrált reklámkampányok kategóriákba várták a nevezéseket.
Közel 60 nevezés érkezett az Iránytű 2016 versenyre. A legtöbb pályázat az elmúlt évekhez hasonlóan print kiadványok és digitális megoldások kategóriában, de az új pr megoldások kategória sem sokkal volt lemaradva. Nem csak a dobogós munkákat díjazták, hanem a döntőbe/shortlistre jutott megoldásokat is. A díjátadón összesen 35 oklevelet osztottak ki a legjobbaknak. A shortlisteseken és a dobogósokon kívül három különdíjat, valamint egy fődíjat is odaítélt a szakmai zsűri, az év turisztikai kommunikációs kampányáért.
Az Iránytű 2016 legjobbjait:
Integrált kampányok
1. helyezett: Hollókő, az élő falu - Hollókői Világörökség-kezelő Nonprofit Kft.
2. helyezett: Miskolc PASS - Mert Miskolc PASSzol hozzád! - MIDMAR Közhasznú Nonprofit Kft.
3. helyezett: Zsolnay Kávéház - Tradíció és megújulás - Danubius Radisson Blu Béke Hotel - Upfront Média
Döntőbe jutott: Megyünk egy kört? Az Országos Kékkör projekt kommunikációja - Café PR
Aranyat ért Hollókő integrált kampánya
Az év turisztikai kommunikációs kampánya fődíj
Hollókő, az élő falu - Hollókői Világörökség-kezelő Nonprofit Kft.
Az év kommunikációs kampánya Hollókő lett
Print kategória
a) Szállodai kiadványok
3. helyezett: Room Service - Radisson Blu Béke Hotel - Radisson Blu Béke Hotel
Döntőbe jutott: Pandora magazin - a mezőkövesdi Pandora Zsóry Apartmanok kiadványa senior korsztálynak - Spa Hotel Relax
b) Településmarketing
1. helyezett: Győri meséskönyvem III. - Győr Megyei Jogú Város Önkormányzata
3. helyezett: Időtálló ízek - Büki recepteskönyv - Bük, Bükfürdő Közhasznú Turisztikai Egyesület
3. helyezett: Szegedi turisztikai kiadványok – Fingerprint
Döntőbe jutott: Zalaegerszeg titkai - Városkalauz a múlt tükrében - Tourinform Zalaegerszeg
c) Utazási irodai katalógusok
Döntőbe jutott: Tengeri hajóutak katalógus 2016 – OTP Travel
Döntőbe jutott: IBUSZ zsebünkben a világ - Élmények korhatár nélkül - IBUSZ Utazási Irodák
Digitális megoldások
1. helyezett: Amadeus - Irodák Viadala - Merlin Communications
2. helyezett: Mellow Mood Hotels virtuális sightseeing app - MMG Hotels - GPS City Guide
3. helyezett: Mellow Mood Hotels központi weboldal - MMG Hotels
Döntőbe jutott: Hello Miskolc! - Integrált online turisztikai információszolgáltatás Miskolc módra - MIDMAR Közhasznú Nonprofit Kft.
Döntőbe jutott: Eletreszolo.hu blogoldal - Sárvár Tourist & TDM Nonprofit Kft.
Döntőbe jutott: KidsOasis - Álom másodállás – Kidsoasis
Döntőbe jutott: Bajai séták / Baja walk - Bajai Turisztikai Nonprofit Kft.
Eseménymarketing
1. helyezett: Strandbusz - MyAd Marketing - Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt.
2. helyezett: Lépj be a múltba! - Történelmi időutazás Ópusztaszeren – Fingerprint
Kommunikáció az eladás helyén (POS)
2. helyezett: Memories of Hungary: vásárlóközpontú turisztika - Memories of Hungary Bazilika
Hirdetések
Döntőbe jutott: Miskolc PASSzol Hozzád! - MIDMAR Közhasznú Nonprofit Kft.
Pr megoldások a turizmusban
1. helyzett: EYOF (Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztivál 2017 Győr) film - Győr Megyei Jogú Város Önkormányzata
2. helyezett: Budapest's Finest negyedévente megjelenő ingyenes angol nyelvű magazin – BFTK Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ Nonprofit Kft.
Döntőbe jutott: Körös-menti imázsfilm (Szarvas, Békésszentandrás, Kondoros) - Körös-menti Turisztikai és Kulturális Egyesület
Döntőbe jutott: Miss Zselicvölgy 2015 - KRQ Kommunikációs Kft. - Zselicvölgy Szabadidőfarm
Különdíjak
A minőségi tartalomért: Zalaegerszeg titkai - Városkalauz a múlt tükrében - Tourinform Zalaegerszeg
A kiváló márkaépítésért: Eletreszolo.hu blogoldal - Sárvár Tourist & TDM Nonprofit Kft.
Az egyedülálló ötletért: Miss Zselicvölgy 2015 - KRQ Kommunikációs Kft. - Zselicvölgy Szabadidőfarm
forrás: turizmusonline.hu
Egy hónappal a határidő előtt adták a csúcstechnológiájú üzemet, komoly elismerés lett az eredménye a Panattoni részéről.
Egy hónappal a határidő előtt adták a csúcstechnológiájú üzemet, komoly elismerés lett az eredménye a Panattoni részéről.