2020.09.21, Hétfő

Hirdetés

Iránytű 2016: Hollókőé az elsőség

2016.04.06. 10:17

Az Iránytű 2016 idegenforgalmi kommunikációs verseny díjazottjai között az „Integrált kampányok” kategóriában első helyezést ért el Hollókő.

Hirdetés

Az Iránytű 2016 idegenforgalmi kommunikációs verseny díjazottjai között az „Integrált kampányok” kategóriában első helyezést ért el Hollókő, az élő falu – a Hollókői Világörökség-kezelő Nonprofit Kft, de az év turisztikai kommunikációs kampánya fődíját is büszkén tudhatja magáénak a nógrádi világörökségi település.

A Turizmus Trend/Vendég&Hotel idén 11. alkalommal meghirdetett versenyének célja, hogy elismerje a legjobb turisztikai kommunikációs megoldásokat az elmúlt egy évből.

Idén is több újítás volt a verseny lebonyolításában. Idén is 7 kategóriában várták a nevezéseket, azonban a web és mobil pályázatokat idén összevontan, digitális megoldások kategóriába várták. A másik újítás idén, hogy keresték a legjobb pr megoldásokat a turisztikai szektorból. A print kiadványokat, a tavaly életre hívott három alkategóriába, utazási irodai katalógusok, szállodai kiadványok és településmarketing szerinti bontásban keresték. Ezen kívül eseménymarketing, kommunikáció az eladáshelyén, hirdetések és integrált reklámkampányok kategóriákba várták a nevezéseket.

Közel 60 nevezés érkezett az Iránytű 2016 versenyre. A legtöbb pályázat az elmúlt évekhez hasonlóan print kiadványok és digitális megoldások kategóriában, de az új pr megoldások kategória sem sokkal volt lemaradva. Nem csak a dobogós munkákat díjazták, hanem a döntőbe/shortlistre jutott megoldásokat is. A díjátadón összesen 35 oklevelet osztottak ki a legjobbaknak. A shortlisteseken és a dobogósokon kívül  három különdíjat, valamint egy fődíjat is odaítélt a szakmai zsűri, az év turisztikai kommunikációs kampányáért.

Az Iránytű 2016 legjobbjait:

Integrált kampányok

1. helyezett: Hollókő, az élő falu - Hollókői Világörökség-kezelő Nonprofit Kft.

2. helyezett: Miskolc PASS - Mert Miskolc PASSzol hozzád! - MIDMAR Közhasznú Nonprofit Kft.

3. helyezett: Zsolnay Kávéház - Tradíció és megújulás - Danubius Radisson Blu Béke Hotel - Upfront Média

Döntőbe jutott: Megyünk egy kört? Az Országos Kékkör projekt kommunikációja - Café PR

Aranyat ért Hollókő integrált kampánya

Aranyat ért Hollókő integrált kampánya

 

Az év turisztikai kommunikációs kampánya fődíj

Hollókő, az élő falu - Hollókői Világörökség-kezelő Nonprofit Kft.

Az év kommunikációs kampánya Hollókő lett

Az év kommunikációs kampánya Hollókő lett

Print kategória

a) Szállodai kiadványok

3. helyezett: Room Service - Radisson Blu Béke Hotel - Radisson Blu Béke Hotel

Döntőbe jutott: Pandora magazin - a mezőkövesdi Pandora Zsóry Apartmanok kiadványa senior korsztálynak - Spa Hotel Relax

b) Településmarketing

1. helyezett: Győri meséskönyvem III. - Győr Megyei Jogú Város Önkormányzata

3. helyezett: Időtálló ízek - Büki recepteskönyv - Bük, Bükfürdő Közhasznú Turisztikai Egyesület

3. helyezett: Szegedi turisztikai kiadványok – Fingerprint

Döntőbe jutott: Zalaegerszeg titkai - Városkalauz a múlt tükrében - Tourinform Zalaegerszeg

c) Utazási irodai katalógusok

Döntőbe jutott: Tengeri hajóutak katalógus 2016 – OTP Travel

Döntőbe jutott: IBUSZ zsebünkben a világ - Élmények korhatár nélkül - IBUSZ Utazási Irodák

Digitális megoldások

1. helyezett: Amadeus - Irodák Viadala - Merlin Communications

2. helyezett: Mellow Mood Hotels virtuális sightseeing app - MMG Hotels - GPS City Guide

3. helyezett: Mellow Mood Hotels központi weboldal - MMG Hotels

Döntőbe jutott: Hello Miskolc! - Integrált online turisztikai információszolgáltatás Miskolc módra - MIDMAR Közhasznú Nonprofit Kft.

Döntőbe jutott: Eletreszolo.hu blogoldal - Sárvár Tourist & TDM Nonprofit Kft.

Döntőbe jutott: KidsOasis - Álom másodállás – Kidsoasis

Döntőbe jutott: Bajai séták / Baja walk - Bajai Turisztikai Nonprofit Kft.

Eseménymarketing

1. helyezett: Strandbusz - MyAd Marketing - Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt.

2. helyezett: Lépj be a múltba! - Történelmi időutazás Ópusztaszeren – Fingerprint

Kommunikáció az eladás helyén (POS)

2. helyezett: Memories of Hungary: vásárlóközpontú turisztika - Memories of Hungary Bazilika

Hirdetések

Döntőbe jutott: Miskolc PASSzol Hozzád! - MIDMAR Közhasznú Nonprofit Kft.

Pr megoldások a turizmusban

1. helyzett: EYOF (Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztivál 2017 Győr) film - Győr Megyei Jogú Város Önkormányzata

2. helyezett: Budapest's Finest negyedévente megjelenő ingyenes angol nyelvű magazin – BFTK Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ Nonprofit Kft.

Döntőbe jutott: Körös-menti imázsfilm (Szarvas, Békésszentandrás, Kondoros) - Körös-menti Turisztikai és Kulturális Egyesület

Döntőbe jutott: Miss Zselicvölgy 2015 - KRQ Kommunikációs Kft. - Zselicvölgy Szabadidőfarm

Különdíjak

A minőségi tartalomért: Zalaegerszeg titkai - Városkalauz a múlt tükrében - Tourinform Zalaegerszeg

A kiváló márkaépítésért: Eletreszolo.hu blogoldal - Sárvár Tourist & TDM Nonprofit Kft.

Az egyedülálló ötletért: Miss Zselicvölgy 2015 - KRQ Kommunikációs Kft. - Zselicvölgy Szabadidőfarm

forrás: turizmusonline.hu

Galéria

Helyi hírekturizmusHollókőidegenforgalomIránytű 2016integrált kampány