Az igazgatási szünetben Nógrád megyében a kormányhivatal és a járási hivatalok az alábbi ügyintézési lehetőségeket biztosítják.
Kormányablak
Az igazgatási szünet ideje alatt a Nógrád megyei kormányablakok közül csak a salgótarjáni fogadja majd az ügyfeleket a halasztást nem tűrő ügyekben. Aki teheti, az előre tervezhető ügyeit még december 21-ig intézze el, a szünet alatt csak a legsürgősebb esetekben keressék fel az ügyfelek a nyitva tartó kormányablakokat!
Fontos, hogy az elkészült okmányok kézbesítését december 12-étől már csak olyan kormányablakokba lehet kérni, amelyek az igazgatási szünetben is nyitva lesznek. A december 12. után a megye bármely kormányablakában megkért okmányokat tehát a salgótarjáni kormányablakban lehet majd átvenni 2022. december 22. és 2023. január 5. között.
A kormányablak (Salgótarján, Múzeum tér 1.) az alábbi nyitvatartás szerint fogad majd ügyfeleket:
A többi napon zárva tart.
Telefonszámok: +36 32 795 128; +36 32 795 129; +36 32 795 130; +36 32 795 131
E-mail: [email protected]
Áldozatsegítés
Ügyeleti rendszerben, de folyamatosan elérhető lesz az áldozatsegítési terület, mivel a statisztikák szerint bizonyos bűncselekmények száma a karácsonyi ünnepek környékén magasabb. Az áldozatok fokozott védelme és a kialakult krízishelyzetek azonnali kezelése érdekében a kormányhivatal ezen a területen a hatósági döntéseket meghozza, továbbá az azonnali pénzügyi segély helyben történő kifizetését is biztosítja. Áldozatsegítő munkatársaink az [email protected] e-mail címen vagy a +36 32 795 777 telefonszámon érhetők el az igazgatási szünet ideje alatt.
Családvédelmi szolgálatok
A Családvédelmi Szolgálat védőnőinek feladatellátása folyamatosan és akadálymentesen biztosított az igazgatási szünet ideje alatt is, Családvédelmi Szolgálathoz tartozó ügyekben a +36 30 931 31 18-as telefonszám, illetve az [email protected] e-mail cím él az igazgatási szünet ideje alatt.
Fogyasztóvédelem
A halasztást nem tűrő vizsgálatot kívánó fogyasztói bejelentések az igazgatási szünet alatt is megtehetők a [email protected] e-mail címen vagy a +36 20 455 81 00 telefonszámon.
Földhivatal
Az igazgatási szünet alatt és 2023. január 9-én is zárva tartanak a megyei ügyfélszolgálatok. Az igazgatási szünet ideje alatt a földhivatali hivatali kapura beérkezett és 2023. január 9-én a földhivatali hivatali tárhelyen lévő, illetve a 2023. január 9-én a postától átvett ingatlan-nyilvántartási iratokat 2023. január 9. napján beérkezettnek és kézbesítettnek kell tekinteni, illetve a földhivatalok ugyanezen napi érkezéssel széljegyzik a tulajdoni lapokon.
Munkavédelem
Azonnali beavatkozást igénylő panasz vagy közérdekű bejelentés, melyek sürgős beavatkozás és hatósági intézkedés nélkül életet, testi épséget veszélyeztetnek, az igazgatási szünet alatt is biztosított a [email protected] e-mail címen vagy a +36 30 817 57 14 telefonszámon.
Pártfogó felügyelet
A pártfogoltak, elítéltek kötelezettségei teljesítésének elősegítése és ellenőrzése érdekében a feladatellátás az igazgatási szünet alatt is biztosított, munkatársaink az [email protected] e-mail címen, balassagyarmati kollégáink a +36 35 501 070, salgótarjáni kollégáink pedig a +36 32 795 777 telefonszámon érhetők el.
Agrártámogatás, Foglalkoztatás, Gyámügy, Társadalombiztosítás és családtámogatás
A folyamatosan indokolt hatósági ellenőrzéseket, és a krízishelyzetek elhárításával összefüggő feladatokat a kormányhivatalok az igazgatási szünet idején is elvégzik, ugyanakkor a fenti szakterületek ügyfélszolgálatai zárva tartanak. Zárva tart majd 2022. december 22. és 2023. január 6. között a salgótarjáni Csokonai úton található gépjármű vizsgaállomás is.