2024.04.21, Vasárnap
Különleges eseményre készül az építőipar

Különleges eseményre készül az építőipar

magyarepitok.hu

2024.03.19. 08:01

Első ízben rendezik meg az Év Építőipari Marketingkommunikációs Eseményét, amelynek egyik fő célja követ dobni az állóvízbe.

Hirdetés

Egy olyan téma kerül középpontba az év egyik legérdekesebb iparági eseményén, amelyről vagy nem esik szó, vagy ha igen, akkor általában az ágazat rossz megítélése miatt emlegetjük. Az építőipari kommunikáció lesz ugyanis a téma a március 27-28-i, bükfürdői konferencián. Hogy az Év Építőipari Marketingkommunikációs Eseménye hiánypótló, az is bizonyítja, hogy a Greenfield Hotelben szerveződő találkozóra mindössze öt nap alatt beteltek a helyek.

Az ÉVOSZ Médiatagozat szervezésében, a Magyar Építők építőipari hírportál főtámogatásával létrejövő konferencia azokat szólítja meg, akiknek nagyon sok múlik a munkáján: kifejezetten az építőipar megítélését alakító marketinges és kommunikációs szakembereknek szerveződik.


Ma már megkerülhetetlen a tudatos kommunikáció

Az idén első ízben megrendezett találkozó egyik fő célja a főszervező elmondása szerint, hogy megerősítse az iparág kommunikációját formáló szakemberközösséget. „Ez egy olyan esemény, amelyen követ dobunk az állóvízbe, és felhívjuk a figyelmet arra, hogy ma már megkerülhetetlen a tudatos kommunikáció” – fogalmazott Kincses Péter az ÉVOSZ Médiatagozatának elnöke. „Aki eljön, részese lehet az építőipari marketing és kommunikációs szakemberek első ilyen jellegű, exkluzív összejövetelének” – tette hozzá.

Hangsúlyozta, az ÉVOSZ az elmúlt időszakban egyre széleskörűbben nyúl az építőiparhoz, a szóban forgó eseményen kívül ezt is mutatja a nemrég létrehozott LEAN munkacsoport megalakulása is.


Ezekkel a témákkal számolhatnak a résztvevők

A találkozón a programterv szerint többek közt az alábbi kiemelt témákkal foglalkoznak:

  • a tudatos kommunikáció megkerülhetetlensége;
  • sajtókezelés, megrendelői igények;
  • TikTok kihívások, tapasztaltok, buktatók, sikerek;
  • AI a marketingkommunikációban;
  • belső kommunikáció – tudatos szervezetfejlesztés;
  • kerekasztalbeszélgetés az ÉVOSZ marketingkommunikációs felmérésének eredményeiről.

Az eseményt az Építési és Közlekedési Minisztérium részéről Krakkó Ákos, minisztériumi sajtófőnök nyitja meg.


A TELJES PROGRAM:

Március 27:

10:00 – 10:30 Érkezés, regisztráció a rendezvényre

10:30 – 10:45 Megnyitó - Krakkó Ákos, az ÉKM minisztériumi sajtófőnöke és Kincses Péter, az ÉVOSZ Médiatagozatának elnöke, a Magyar Építők értékesítési vezetője

10:45 – 11:15 Oltyán József, a Magyar Építők alapítója

11:15 – 12:00 TikTok a kommunikációban - Barabás Árpád, a Barabás Téglakő Kft. tulajdonos ügyvezetője és Markovich Béla, a Mapei Kft. ügyvezetője

12:00 – 13:00 Ebédszünet

13:00 – 13:30 Mesterségesintelligencia alapú képalkotás a marketingkommunikációban – Balla Attila, a Tengri.ai tulajdonosa

13:30 – 14:00 Sajtókezelés, kritikus kérdés az iparágban - Pécsi Norbert, a Magyar Közút Nonprofit Zrt. kommunikációs vezetője

14:00 – 14:30 A tudatos belső kommunikáció szervezetfejlesztői szemüveggel – Semperger Attila, a ValueTeam ügyvezetője

14:30 – 16:00 Kerekasztal beszélgetés az ÉVOSZ marketingkommunikációs felméréséről

16:00 – 18:00 Szobák elfoglalása, szabadfoglalkozás

18:00 – Vacsora, majd esti programok a Greenfield Chill&Fun Clubban

Országos hírekkonferenciaÉVOSZÉVOSZ Médiatagozat