Kommunikációs és konfliktuskezelési ismereteiket bővíthették a tréningen résztvevő iskolaőrök.
Tizenkét iskolaőr vehetett részt a Nógrád Megyei Rendőr-főkapitányságon 2022. augusztus 23-án megtartott interaktív tréningen - írja a police.hu. A tréner – a 2021-ben indult identitás program keretében megszervezett képzésen – a résztvevők verbális és non-verbális kommunikációs készségét fejlesztette élménypedagógiai módszerek alkalmazásával.
A program során az iskolaőrök tapasztalatokat cseréltek, felelevenítették azokat a konfliktushelyzeteket, amelyekkel a mindennapi munkájuk során találkoztak. Közös csoportmunkával dolgozták fel azokat a módszereket, amit sikerrel alkalmazhatnak a diákokkal, tanárokkal, vagy szülőkkel való kommunikációban, illetve kiemelték azokat a tulajdonságokat, amelyek fontosak az iskolaőri munka során.
A tréning célja az iskolaőrök egyéni kompetenciáinak és szakmai ismereteinek fejlesztése volt. Hasonló képzésen – a következő időszakban – további iskolaőrök is részt fognak venni.
Bár harminchárom évet töltött el egy munkahelyen és nem gondolkodott a váltáson, a Paks II. projekt mégis elcsábította Bohus Róbertet, aki úgy gondolja: ennek a beruházásnak olyan nívója, hírneve van, amiért érdemes volt ezt a lépést megtenni. A cég programelem-felelőse tapasztalt projektmenedzserként került márciusban a két új blokk létesítését koordináló társasághoz.