Az ICERTIAS QUDAL arany kitüntetésben részesítette a magyar építőipari alapanyaggyártót.
A magyar vásárlók szerint a Terrán képviseli a legmagasabb minőséget a tetőcserepek között a svájci székhelyű, független ICERTIAS szervezet által végzett piackutatási adatok alapján – írják lapunkhoz eljuttatott sajtóközleményükben. A több mint 100 éves vállalat termékeinek magas színvonalát a tavaly negyedik alkalommal elnyert Best Buy Award, valamint a Hazai Termék védjegy is igazolja. A cég a betontechnológiában szerzett évszázados tapasztalatával, az alkalmazott innovációkkal, a zöld eljárásokkal, továbbá a folyamatos fejlesztésekkel kompromisszummentes megoldásokat kínál vevőinek, amelyekben a funkcionalitás és az esztétikum ötcsillagos szinten találkozik – foglalják össze.
Hangsúlyozzák: a vásárlói döntések során a márkabizalom az egyik leginkább meghatározó tényező, amelynek eléréséhez hosszú, kitartó, a márkaértékeket és a vásárlói igényeket mindig szem előtt tartó munkára van szükség. A Terrán eredményessége annak köszönhető, hogy a legmodernebb gyártástechnológiát a legmagasabb szintű szakértelemmel párosítja a vevők elvárásaival összhangban. Ez tükröződik azokban az elismerésekben, amelyeket a fogyasztók körében végzett felmérések alapján ítélnek oda független szervezetek – emelik ki.
A kimagasló minőség védjegyével, az arany QUDAL-lal azokat a brandeket tünteti ki az ICERTIAS, amelyeket a válaszadók adott kategóriákban a legszínvonalasabbnak tartanak. A piackutatási eredményeik alapján Magyarországon a Terrán tetőcserepek érdemelték ki ezt az ötcsillagos tanúsítványt.
A 20 országra kiterjedő, reprezentatív mintán alapuló QUDAL felmérések célja, hogy iránytűként segítsenek a fogyasztóknak eligazodni a kínálatban, és felhívják a kiemelkedő termékekre és szolgáltatásokra a figyelmet.
„A sikert számtalan mérőszám alapján skálázhatjuk, azonban a vevők visszajelzései egzakt viszonyítási pontot jelentenek, ha termékeket vagy szolgáltatásokat értékelünk. Különösen nagy becsben tartjuk az olyan kitüntetéseket, amelyeket ténylegesen kizárólag a vásárlók véleményére építve ítélnek oda”
– mondta Tóth Szabolcs regionális marketingigazgató.