A Jégvarázs már csak a második.
Az oroszlánkirály óriási sikert könyvelhet el, a Disney legújabb feldolgozása ugyanis rekorder összeggel vette át a vezetést a 2013-as Jégvarásztól, ami 1,27 milliárd dollárt hozott a stúdiónak.
Néhány napja azonban Az oroszlánkirály áll a képzeletbeli dobogó élén, a maga előkelő 1,33 milliárd dolláros bevételével. Az biztos, hogy bár a Disney vesztesége idén igen komoly volt, melyet leginkább az X-Men: Sötét Főnix bukásával lehetne megválaszolni, s mely 170 millió dolláros veszteséget eredményezett.
A filmstúdió az év második felében még behozhatja a lemaradást, hiszen novemberben bemutatják a Jégvarázs második részét, valamint decemberben a moziszékekbe fogja szögezni a nézőket a Star Wars: Skywalker kora.
Átadták az ÉVOSZ Év Építőipari Marketingkommunikációs Díjait. A szövetség Médiatagozatának célja, hogy ösztönözze az ágazatban dolgozó kiemelkedő szakemberek értékteremtő munkáját, valamint, hogy az építőipar is felkerüljön a marketing szakma térképére.