Az ipar a közlekedés, valamint az életvitel felgyorsulásával együtt a veszélyhelyzet kialakulása is megnőtt. Évről évre több autó vesz részt a közúti közlekedésben. Sajnos ennek következtében gyakrabban fordul elő, hogy a káresetekhez vonuló tűzoltók baleset veszélyes helyzetbe kerülnek vagy balesetet szenvednek.
Az esetek nagy részében a járművezetők figyelmetlensége okozza a balesetet, amelyekben nem egyszer tűzoltó kollégák is sérülést szenvednek.
Egy másik létező problémáról is említést kell tenni a megkülönböztető jelzést használó balesetet szenvedett tűzoltóautókkal kapcsolatban. Amennyiben egy káresethez vonuló jármű balesetet szenved azzal emberi életek és anyagi javak is veszélybe kerülnek. Ha nem tudja folytatni az útját a gépjárműfecskendő abban az esetben egy másik egységet kell a helyszínre riasztani és ez nagy késedelemmel jár.
Az ilyen és ehhez hasonló esetek elkerülése érdekében a Nógrád Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság kéri a járművezetőket, hogy:
Reméljük, hogy a fenti rendszabályok betartásával elkerülhetőek a jövőben a balesetek.
Bár harminchárom évet töltött el egy munkahelyen és nem gondolkodott a váltáson, a Paks II. projekt mégis elcsábította Bohus Róbertet, aki úgy gondolja: ennek a beruházásnak olyan nívója, hírneve van, amiért érdemes volt ezt a lépést megtenni. A cég programelem-felelőse tapasztalt projektmenedzserként került márciusban a két új blokk létesítését koordináló társasághoz.