2018. január 2-től kezdődően a NAV munkatársai már Bátonyterenyén, Rétságon és Szécsényben is fogadják az ügyfeleket.
Januártól már országszerte 91 kormányablakban működik a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) ügyfélszolgálata - jelentette be a Miniszterelnökség területi közigazgatásért felelős államtitkára.
Kovács Zoltán elmondta: tavaly júliustól 27 kormányablakban nyílt meg a NAV ügyfélszolgálata, januártól pedig újabb 64 ilyen ügyfélszolgálati pont kezdte meg működését országszerte. A fejlesztés mintegy 4,5 milliárd forintból valósult meg - tette hozzá.
Az államtitkár jelentős előrelépésnek nevezte a fejlesztést. Elmondta: a NAV ügyfélszolgálati helyein 89 ügytípusban intézhetik ügyeiket az állampolgárok a kormányablakokban. Többek közt különféle igazolások kiadására, bevallások átvételére, javítására is lehetőség nyílik. Kiemelte: már több mint 270 kormányablak működik Magyarországon, amelyekben 2016-ban mintegy 13 millió ügyet intéztek az állampolgárok. Ezek közül mintegy hétmillió volt a klasszikus okmányirodai ügyintézés.
Nógrád megye mind a hat járásában elérhetővé vált az adóügyintézés
Az adóhivatal eddig a megye hat járása közül háromban volt jelen: Salgótarjánban központi ügyfélszolgálatot, Balassagyarmaton és Pásztón ügyfélszolgálatot működtet. 2018. január 2-től kezdődően a NAV munkatársai már Bátonyterenyén, Rétságon és Szécsényben is fogadják az ügyfeleket, a helyi kormányablakokban. Bátonyterenyén és Rétságon külön irodában, Szécsényben a kormányablakok egyik munkaállomásán alakították ki az adóhivatal ügyfélszolgálatát.
A kormányablakokban kialakított NAV ügyfélszolgálati pontok - a kormányablakoktól eltérő nyitva tartással - Szécsényben és Bátonyterenyén a hét minden munkanapján 8 és 12 óra között, illetve péntek kivételével minden munkanap 13 és 16 óra között, Rétságon minden munkanap 8:30 és 12 óra között, illetve péntek kivételével minden munkanap 13 és 15:30 óra között fogadják az ügyfeleket.