A napokban jár le a kivitelezést elvégezni szándékozók ajánlattételi határideje a 21-es számú főút újabb három szakaszának négynyomúsításával kapcsolatos munkákra.
A felhívásokban szereplő adatokból kiderül: a hatvani külső körforgalom és az M3-as csomópontja között marad a kétsávos szakasz, de természetesen ezt is felújítják. A nagygombosi elágazónál különszintű-, a Lőrincihez tartozó Mátravidéki Erőmű lakótelep elágazójánál szintbeni "T" csomópont létesül, míg a Heréd-Lőrinci összekötő út kereszteződésében új különszintű csomópont épül majd. Szurdokpüspöki és Pásztó között a sertéstelepnél csökkentett paraméterű különszintű csomópont kerül kialakításra. A Csécse, Hollókő és Pásztó felé vezető utak egyetlen csomópontba érkeznek majd, melyet a jelenlegi hollókői elágazóban alakítanak ki – ez lesz a Pásztó déli különszintű csomópont. A Pásztó és Mátraszőlős közötti szakaszon az Irinyi utca csatlakozásánál többszörös egyeztetés eredményeként különszintű csomópontot alakítanak ki. Mátraszőlősön kétsávos turbó körforgalmat építenek majd, a gyalogosok közlekedése itt aluljáróval lesz biztosítva. A várhatóan néhány hónapon belül elinduló kivitelezések eredményeképpen az M3 csomópontjától egészen a Tar közelében található Sztupa térségéig egybefüggően négysávossá válik Kelet-Nógrád főútvonala.
forrás: radiofocus.hu
fotó: 3100.hu
A BAUER szakemberei ezúttal a Moratus megbízásából töltöttek be kulcsszerepet a BudaPart infrastrukturális fejlesztésében, ahol egy nemrég elvégzett teszt is bebizonyította a mélyépítő cég szerkezeteinek időn túlmutató tartósságát a városnegyed csapadékvíz-tározójának kialakítása során.
A BAUER szakemberei ezúttal a Moratus megbízásából töltöttek be kulcsszerepet a BudaPart infrastrukturális fejlesztésében, ahol egy nemrég elvégzett teszt is bebizonyította a mélyépítő cég szerkezeteinek időn túlmutató tartósságát a városnegyed csapadékvíz-tározójának kialakítása során.