Ennek keretében országosan már 30 helyen nyílik lehetőség műanyag pályás síiskolában megtanulni a sízés és a hódeszkázás alapjait.
A Chernel István Sí és Turisztikai Klaszter MTI-hez eljuttatott keddi közleménye szerint Magyarországon csaknem 600 ezren síelnek vagy hódeszkáznak, és ez a szám folyamatosan emelkedik.
"A Tanulj Itthon Síelni! kampány célja, hogy minél több ember síeljen vagy snowboardozzon hazánkban, és használják egyre többen a hazai sípályáinkat, hiszen a hazai lehetőségek színes választékot biztosítanak a biztos sítudás megszerzésére" - áll a közleményben, amely szerint szeretnék felhívni a figyelmet arra, hogy ezeket a sportágakat sosem késő elkezdeni, és Magyarországon a fiatalabbak és az idősebbek számára egyformán elérhető a síelés és a hódeszkázás.
A sportágak kipróbálására már az őszi időszakban is számos lehetőség adott Magyarországon, a műanyag sípályás síiskolákban pedig minden évben ingyenes nyílt napot tartanak az őszi időszakban, amikor a gyerekekkel megismertetik a síelés és a hódeszkázás élményét.
A klaszter létrehozta egységes, felhasználóbarát online felületét a www.tanuljitthonsielni.hu weboldalt, melyen a tanulási lehetőségek mellett síoktatóképzést is hirdetnek.
Átadták az ÉVOSZ Év Építőipari Marketingkommunikációs Díjait. A szövetség Médiatagozatának célja, hogy ösztönözze az ágazatban dolgozó kiemelkedő szakemberek értékteremtő munkáját, valamint, hogy az építőipar is felkerüljön a marketing szakma térképére.